PreSchool Curriculum
 
Home
Registrations
PreSchool Curriculum
Staff
Parents' Association
Teachers' Association
Education Office
Contact us
Greek Primary School of London

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

1.      Προφορικός και γραπτός λόγος.

2.      Μαθηματικά.

3.      Μελέτη περιβάλλοντος

 α) Ανθρωπογενές περιβάλλον

 β) Φυσικό περιβάλλον

4.      Δημιουργία - έκφραση

5.      Ηλεκτρονικός Υπολογιστής

Βασική αρχή του αναλυτικού προγράμματος είναι η ενεργητική συμμετοχή του νηπίου στην οικοδόμηση της πολύπλευρης ανάπτυξής του με την καθοδήγηση διδασκαλία της/του νηπιαγωγού.

Με τη δημιουργία καταστάσεων προβληματισμού το παιδί ενθαρρύνεται:

          να προβλέπει, να ερευνά, να πειραματίζεται, να συγκρίνει, να ανακαλύπτει σχέσεις, να ταξινομεί και να αναπτύσσεται νοητικά, οικοδομώντας συγχρόνως και τους απαραίτητους μηχανισμούς για την κατάκτηση της γνώσης.

Ανάλογα οργανώνεται και το ημερήσιο πρόγραμμα εργασίας στο νηπιαγωγείο, σύμφωνα με Προεδρικό Διάταγμα, που περιλαμβάνει:

         αυθόρμητη ενασχόληση των νηπίων στις γωνιές δραστηριοτήτων χωρίς την άμεση εμπλοκή της / του νηπιαγωγού και

         ενασχόληση των νηπίων σε δραστηριότητες που αποβλέπουν στην επίτευξη είτε των προεπιλεγμένων από τη/το νηπιαγωγό εκπαιδευτικών στόχων, είτε εκείνων που αναδύθηκαν από τις αυθόρμητες ή προγραμματισμένες δραστηριότητες.

Στην περίπτωση αυτή η/ο νηπιαγωγός ακολουθεί την παρακάτω διαδικασία:

επιλέγει, από έναν ή περισσότερους τομείς ανάπτυξης, έναν ή περισσότερους σκοπούς με βάση την εξελικτική παράθεσή τους στο αναλυτικό πρόγραμμα και το επίπεδο ανάπτυξης των νηπίων,

επιλέγει και οργανώνει τις σύστοιχες με τους στόχους δραστηριότητες. Το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων αυτών μπορεί να προέρχεται από τον ίδιο ή διαφορετικούς κύκλους εμπειριών και γνώσεων ,

υποβοηθεί και ενθαρρύνει την ενασχόληση των νηπίων στις δραστηριότητες και

αξιολογεί τα αποτελέσματα της παιδευτικής πράξης.